Нова дорожня розмітка в Києві

Транспортна інфраструктура Києва з кожним роком стає менш ефективною. Пропускна спроможність розрахована на меншу кількість транспортних засобів. У найближчому майбутньому на водіїв може очікувати повний транспортний колапс.
Не можна оминути факт неповаги учасників дорожнього руху один до одного. Яскравим прикладом є проїзд перехресть, де за статистикою найвищий відсоток дорожньо-транспортних пригод. Нову дорожню розмітку в Києві та інших мегаполісах України наносять на жвавих перехрестях у вигляді жовтих сіток. Негласно водії називають її “вафельницею”. Є й ті, що ще й досі не знають призначення жовтої розмітки.
І так, наносять коробчасту розмітку на асфальтове покриття траєкторії перехресть. Головна функція позбудетесь пробок і скупчення автомобілів, найчастіше в годину пік. Організатори запропонованої нової дорожньої розмітки у Києві запевняють, що вона сприятиме в рази зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод на завантажених перехрестях. Суворі експерти у свою чергу стверджують, що користі від неї мало. Тільки за умови розміщення камер фіксації, спрямованих на жовту розмітку.
Правила дорожнього руху доповнили нововведеннями у розділі “Дорожня розмітка” пункт 1.10.3 (коробчаста розмітка жовтого кольору). Малюють сітку на проїзну частину дороги у точці перехрестя для повідомлення про заборону в’їзду на перехрестя у разі утворення затвора. А це означає, що за новими правилами дорожнього руху водіям суворо заборонено виїжджати на розмітку перехрестя в процесі накопичення автомобілів або пробок. Категорично не допускається виїжджати на вафельницю, якщо автомобілі не закінчили маневр проїзд перехрестя до зміни сигналу світлофора.
Цей вид розмітки широко використовується в країнах Європи. Наприклад, в Англії, якщо стоїш на жовтій розмітці тоді, коли на світлофорі сигнал червоного кольору. І поряд проїжджає поліція одразу позбавляють посвідчення водія. В Україні за недотримання правил загрожує штраф 510 гривень. Але так як перехрестя не обладнані камерами фіксації. Водії просто ігнорують нову розмітку. Тим самим вона не допомагає зменшити кількість пробок і ДТП на перехрестях, тут експерти передбачили результат.
З 01.11.2021 набули чинності зміни до Правил дорожнього руху
Також у ЗМІ було розміщено інформацію Генплан Києва до 2025 року, в якому передбачено збільшення пропускної спроможності. За рахунок будівництва мостів, кільцевої дороги, дворівневих розв’язок, автомобільних паркувань, тунелів. Проект досить дорогий, тому влада планує будівництво частково за кошти інвесторів.